sâmbătă, 22 august 2009

missing you

Imi este un dor nebun de tine.
Ai fi putut sa ramai.Mi-ai promis in schimb c-ai sa te intorci,si-ai sa ma strangi atat de tare in brate incat respiratia mi s-ar opri.
Nu era acelasi lucru..dar era singura iluzie ce-mi hranea sufletul.

Acum insa,imaginea ta ascunsa undeva in adancul inimii a inceput sa se ofileasca,la fel ca o floare fara apa.
Bucatica cu bucatica.
Ochii mi-am spus c-am sa-i pastrez pentru final.
Ma tem doar ca nu va mai fi asa de usor sa pot crea vise,ca altadata.

Am incercat sa te arunc la gunoi.Pur si simplu.
Sa te mototolesc la fel ca pe-o ciorna,sa-ti dau foc si-apoi sa privesc cum te transformi in scrum.In zadar.

Sufletu-mi este o camera goala.Cu ferestrele inchise,de un aer sufocant,soarele strabatand doar foarte rar.

Candva era vie,plina de lumina si culoare.
Atunci traiam fiecare nanosecunda cu frenezie,eram fericita,ochii razandu-mi din toti rarunchii.Iubeam.Eram doi in unu.Tu,eu.




VAST - Don't Take Your Love Away

7 comentarii:

  1. Foarte frumos compus.Multumesc pentru comment.Am o rugaminte...poti sa imi spui te rog,cand ai timp... cum ai facut in asa fel incat sa ai fontul acesta,pt blog ? ... merci :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt atat de bun la descifrat jocuri de cuvinte..ma pricep insa sa compun eu cateva...nu ca tine of course;
    spune-mi si mie..iti vin asa de nicaieri sau te inspira trecutul personal?
    Foarte frumos ! Nu inteleg nimic =)) dar imi place ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Rares: ma inspir..si din trecut,si din prezent.

    De unde-ai certitudinea ca e frumos,cand nu intelegi nimic?:|

    RăspundețiȘtergere
  4. Rsp @ Jane: Nu inteleg nimic pentru ca sunt gandurile tale (si de obicei noi nu prea stim cum gandesc fetele, dar nu e cazul aici). E frumos, pentru ca imi place cum e scris si pot doar presupune ce ai vrut sa spui, nu inseamna ca ar fi si o presupunere corecta. Interiorul tau o stie mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Fetele,eternele enigme.


    Sincer,mie nu mi se par asa de indescifrabile..dar da,le las la interpretarea celui ce citeste.
    asa ca,esti liber sa intelegi! :p

    RăspundețiȘtergere
  6. Ei bine,acum probabil vine un nou inceput.E dureros sa pierziceva pretios,ca o iubire,dar pana intr-un punct,cand iarasi totul o sa devina ca dinainte,iar amintirile candva dureroase vor deveni amintiri nostalgice ale unor vremuri ce-au trecut:)Mi-a placut ce-ai scris tu aici...si sa scrii mai des;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Inca o data geniul din tine iese la suprafata,foarte frumos.Imi place la nebunie cum compui si te inspiri si din faptele reale..

    RăspundețiȘtergere